Bäst mobile forex handelsplattform


De 3 bästa Forex Trading PlatformsTop Forex-mäklare excel på en mängd olika områden som handel exekvering, realtid tillgång till priser och diagram, och pedagogiska resurser De flesta mäklare har flera plattformar, inklusive de som är mycket specifika för automatiserad och algoritmisk handel Några Av de största faktorerna som kommer till spel när du väljer en Forex trading plattform är din individuella handelsstil och erfarenhetsnivå. Välutrustade Forex-plattformar kommer att ha de mest flexibla lösningarna som gör det möjligt för dig att handla och hantera risker från vilken dator eller mobil som helst. Thinkorswim, En del av TD Ameritrade, levererar den mest avancerade Forex trading plattformen på marknaden. De gör det enkelt att handla Forex, aktier, futures och alternativ allt från ett konto. Genom denna plattform tar Thinkorswim professionella betygs kartläggnings - och analyspaket och placerar dem I händerna på detaljhandelskunderna Dessa kraftfulla verktyg är åtkomliga genom en stationär applikation eller webbapplikation som är komprimerad Atibel med Windows eller Mac, och högt rankade mobila appar för iPhone, iPad och Android. Kombinerar en av de mest anpassningsbara Forex trading plattformarna med en av de mest kompletta mobila lösningarna, så att du kan hantera hur du vill, när du vill. FOREXtrader Pro-plattformen levereras med en partnerappbutik, Tradable, så att användarna kan anpassa alla delar av deras Handel upplever en app i taget Använd automatiserade handelsapps för att bygga strategier eller använd appen Marginal Alert för att få varningar när du kommer nära ett marginalanrop. Mobilplattformen för iPhone, iPad och Android gör inte heller snygga på funktioner, Innehåller en mängd komplexa ordertyper och en portal för att få tillgång till utbildning för att öka din forex kunskap från var som helst. MB Trading skräddarsy till olika kompetensnivåer och erbjuder flera plattformar för professionell näringsidkare och flera andra för dem som är mellanliggande och nybörjare Deskop Pro och MetaTrader 4 är dedikerade, Windows-baserade plattformar som riktar sig till mer avancerade näringsidkare MBT Web och MBT Mac är webbaserade plattformar för mer mellanliggande eller nybörjarehandel Rs som kan nås via vilken webbläsare som helst Alla plattformar har mycket anpassningsbara gränssnitt och kraftfulla analysverktyg för att ta din handel till nästa nivå Om du behöver byta mer än forex, testa Lightwave-plattformen, som också driver lager, terminer och alternativ Handlar från ett konto. Vill vara den första som vet allt Gå med i vårt nyhetsbrev. Plus, direkt tillgång till vår exklusiva guide Gör rätt val En 10-minuters guide för att inte klara upp din nästa köp. Vi hittar det bästa av allt Hur Vi Börja med världen Vi begränsar vår lista med expertinsikt och skär allt som inte uppfyller våra standarder. Vi handtestar finalisterna. Då heter vi våra bästa picks. Forex Mobile Trading. Upp till nyligen har Forex mobil handel cell smartphone handel Varit ganska dyster. Forex kartläggning leverantörer och mäklare har börjat hämta sin handling De har insett att handlare vill ha bekvämligheten att handla från våra mobiltelefoner. Och de ger oss verktygen t O gör just det. I den här artikeln kommer jag att visa dig alla de bästa alternativen för handel med Forex mobila handel Specifikt kommer jag att visa dig. Vilken mobil handel är. De bästa telefonerna och surfplattor för handel. De bästa mobila forex trading platforms. My lösning För mobil trading. What är Forex mobil trading. Simply sätta mobil handel handlar Forex marknaden från en smartphone eller en tablet. Forex Mobile Trading. I är säker på att du håller med, det kan ibland vara svårt att passa Forex runt ett upptaget schema Mellan arbetet , Familjen och ditt sociala liv kan det vara svårt att hitta tid för handel. Tufft har de senaste åren varit snabb framsteg inom smarttelefon och tablettteknik. Nu är du inte längre begränsad till handel från din PC eller laptop. Idag kan du Handla Forex från de flesta smartphones eller surfplattor så länge du kan få en stabil och säker internetanslutning. Smartphones har ändrat hur jag handlar Dessa dagar gör jag minst 50 av min handel medan jag är borta från min dator har jag tagit hand Vandring, whi Le cykling och även medan du badar, även om jag inte rekommenderar att du använder din telefon i poolen. Bästa smartphones för Forex trading. Det här blir det svårt I smartphone världen finns det så mycket val att det kan bli förvirrande att hitta Bästa telefon för dig Låt oss bryta ner det i två logiska kategorier. Låt oss först titta på telefonens operativsystem. OS. Best smartphone OS för trading. Android, iOS eller Windows. A smartphone s OS är den programvara som stöder de grundläggande funktionerna Av din telefon Din telefon s OS tillåter dig att göra saker som att ringa telefonsamtal och installera apps. Picking det bästa operativsystemet för dig är ganska enkelt Det finns tre huvudsakliga val för Forex mobilhandel Android, iOS iPhone och Windows Phone När det kommer Till Forex apps, har Android och iOS mycket mer val än något annat operativsystem. Du kan också gå till en Windows Phone, men det finns verkligen inte så många Forex-appar för en Windows Phone, detsamma gäller för Blackberry, Fire OS Amazons offering och Firexfox OS. My adv Is är att välja antingen Android eller iOS. Best skärmstorlek och hårdvara. En av de viktigaste faktorerna när man letar efter en smartphone att handla från är skärmstorlek Att ha en liten skärm gör det mycket svårt att handla effektivt. Du kommer att vilja ha en telefon Med en skärmstorlek på ca 5 inches eller mer Det är bra om det är lite mindre men för litet och diagrammen blir en mardröm för att navigera. Du kommer också ha en minsta skärmupplösning på 1920 1080 1080p. Allt mindre än 1080p kommer också att vara En smärta att kartlägga Smartphone Screen sizes. While specifikationerna ovan är idealiska, är de inte nödvändiga Om du har en äldre telefon med en mindre skärm eller upplösning, ge det ett skott ändå. Hårdvara är vanligtvis en stor angelägenhet med människor Men du Behöver inte en mycket kraftfull telefon för Forex trading Du behöver inte gå ut och köpa den bästa telefonen på marknaden bara för Forex trading. Den andra fördelen med stora telefoner är att de har stora batterier. Vilket tar mig till nästa punkt. Samsung-telefoner Vinna ut för batterilivslängd. Batterilivslängden är viktig, du vill inte att din telefon dör i mitten. Försök hitta en telefon som har minst sex timmars batterilivslängd under användning. Detta bör medge allvarlig användning hela dagen utan laddning. Du kommer ofta Upptäcka att större smartphones har bättre batterilivslängd. Det fungerar bra, eftersom du behöver en telefon med en stor skärm. Medan batterilivslängden är viktig, gör det inte högsta prioritet. Batterierna är lätta, du kan alltid köpa ett reservdelar och bära det med Du har alltid två extra telefon batterier i min flickvän s handväska Håll ihåg att iPhone 6 plus är helt sluten, så du kan inte byta ut sitt batteri. Min telefon rekommendationer. Jag använder Samsung Galaxy Note 3 på grund av det s Stor skärm och lång batteritid Jag rekommenderar starkt notserierna trots att de är stora telefoner, den extra skärmstorleken hjälper till med kartläggning. Om du föredrar en iPhone är iPhone 6 plus ett bra val igen tack vare den stora skärmstorleken. Vänligen behåll dig Tänk på att du inte kan använda reservbatterier med den. Om du är på en budget är Bluboo X6 ett fantastiskt val Bluboo är ungefär sex gånger billigare än Galaxy not 4 och sju gånger billigare än iPhone 6 Plus Oavsett budget Pris, Bluboo har bra prestanda och passar perfekt för smartphone trading. En annan lösning för snäva budgetar är att gå till en äldre modell. Jag använder fortfarande Galaxy Note 3 för Forex mobilhandel och Galaxy Note 4 släpptes för några månader sedan jag Troligen inte uppgradera tills not 5 är ute. Bästa tabletter för Forex trading. Choosing den perfekta tabletten för Forex mobila handel liknar att välja den perfekta telefonen Skärmens storlek och operativsystem är de viktigaste faktorerna Men när det gäller din Tablet OS, Windows är överlägset det bästa alternativet. Windows 8 tabletter vinner ut över Android och Apple-tabletter. Jag använder Surface Pro 3 från Microsoft. Surface Pro-sortimentet använder inte ett mobilt operativsystem som Android, iPhone eller Windows Phone, det använder Windows 8 Som ett operativsystem Eftersom Windows 8 är samma operativsystem som används på stationära och bärbara datorer kan du installera din vanliga handelsplattform på din surfplatta, t. ex. MT4. En Surface Pro-tablett är som en liten, kompakt och tunn bärbar dator. Nackdelen med Surface Pro-sortimentet är att de är väldigt dyra. De goda nyheterna är att det finns andra alternativ. Lenovo har också ett mycket bra utbud av Windows 8-tabletter, liksom Dell och Acer. A Windows 8-tablett är ditt bästa alternativ för Forex Mobil handel Om du verkligen vill ha en Android-tablett, kolla in Samsung Galaxy Tab Om du vill ha en Mac-Tablet är ditt enda alternativ iPad. Jag skulle rekommendera en 10 tums skärmstorlek tablett som sagt har jag använt tabletter med en Mindre skärm och de är bra för handel. Hitta den perfekta mobila Forex trading plattformen. Chans är din mäklare har redan en mobil handelsplattform De mest populära plattformar för närvarande är MT4 MT5 mobil eller cTrader mobile. You kan få MT4 MT5 mobil på Android Och iPhone, och båda platfo Rms fungerar bra Du kan också få cTrader på både Android och iPhone, och det fungerar också bra Personligen föredrar jag cTrader mobil, det är mycket snabbare och lättare att använda. Alla tre plattformar lades ner genom deras kartläggning, men diagrammen gör det enkelt inte Har så många funktioner som vanligt från vanliga plattformar. Med MT4 MT5 mobil kan du inte ändra kartorfärger, och utbudet av indikatorer är väldigt begränsat. Med cTrader mobil kan tidsramarna du använder mycket begränsas. Den största Fråga jag har med kartläggning på MT4 MT5 mobil och cTrader mobil är att de inte synkroniseras med dina vanliga diagram. Jag kunde tillbringa en timme på att konfigurera alla mina diagram på min dator och då måste jag göra om allt det arbetet på mina mobila kartor . Även om alla dessa plattformar är bra för att ta affärer, om du vill ha en bra kartlösning, är dina alternativ smala. Du borde ladda ner alla tre plattformarna och testa dem. Jag testade MT4 mobil genom Avatrade, du kan få deras meta trader 4 gratis nedladdning här Mycket bro Kers har egna proprietära mobila handelsplattformar, tyvärr kan jag inte testa varje mäklare s proprietär plattform. Jag är säker på att det finns några pärlor där ute, och om du vet om någon, låt mig veta genom att kommentera nedan. Den bästa lösningen jag har hittat för kartläggning och Handel är Trade Interceptor Trade Interceptor är en användarvänlig mobilplattform och finns tillgänglig på Androids, iPhone, Windows, Blackberry och Amazon enheter. Trade Interceptor är tillgänglig med en lång lista med mäklare, så din mäklare kan redan ansluta till den. Jag skulle kunna ge En ganska lång fyrastjärnig recension på Trade Interceptor, men du är bättre att bara prova den själv. Om du bara vill använda mobila plattformar. Om du bara vill använda din mobila plattform för kartläggning, finns det inte många bra alternativ. De enda bra dedikerade kartläggningsplattformarna Är TradingView eller ChartIQ, båda dessa plattformar är väldigt lika. Enligt min åsikt vinner TradingView som den är packad med en oändlig mängd funktioner Men de extra funktionerna kommer till en primär Ce, TradingView är 9 99 per månad medan ChartIQ fortfarande är gratis. Både TradingView och ChartIQ löser problemen jag nämnde ovan om diagram som inte synkroniseras. Om du använder någon av dessa plattformar på din stationära dator, kommer de att synkronisera med din telefon och surfplatta. Återigen kan jag ge dig en lång recension, men du är bättre att prova dem själv. Jag använder för närvarande TradingView som min mobila och stationära plattform. Jag önskar verkligen att de skulle skapa en Android-app, och åtkomst till mina diagram via min webbläsare fungerar Well. Remote desktop och Windows 8 tablets. While Forex mobila handelslösningar blir bättre och bättre, känner jag personligen att de flesta mobila plattformar saknas. Hur lyckas jag ta minst 50 av mina affärer medan jag är borta från min dator. Tja, på min telefon använder jag fjärrskrivbordsprogramvara I princip gör jag min dator till 24 7 och jag använder en Android-applikation som heter Splashtop för att komma åt min PC-dator på ett sådant sätt att jag kan använda min faktiska handelsplattform för att handla dig Kan också använda Team Viewer som ett fjärrskrivbord verktyg både Splashtop och TeamViewer fungerar mycket bra. Självklart är den stora nackdelen med den här lösningen att jag behöver hålla min dator hela tiden. Om min dator kraschar skulle jag inte kunna komma åt skrivbordet Vad då då jag har en mobil handelsplattform som jag kan använda för att hantera mina affärer. Om jag har min tablett med mig använder jag bara att jag för närvarande använder en Surface Pro 3, som är en Windows 8-tablett Det betyder att jag kan installera exakt samma plattform på min surfplatta som jag använder på min dator, så min tablet kräver inte en mobil handelsplattform alls. Den bästa lösningen för Forex mobilhandel. För mig är den bästa lösningen för mobil handel Att inte använda en mobil handelsplattform Jag använder TradingView för att kartlägga på mobilen, men jag tar min verksamhet via fjärrskrivbord. Den bästa lösningen för dig kommer att bero på dina behov Det bästa sättet att ta reda på är att testa allt och ta reda på vad som fungerar Så vad ska du testa först Tja, här är en praktisk guide. Steg 1 Kontakta din Mäklare och se vilka Forex mobila handelslösningar de har. Se till att du frågar om de stöder Trade Interceptor Mäklare kan försöka skjuta sin egenutvecklade programvara på dig, så fråga om de tillåter en specifik plattform får dig ett mer direkt svar. Steg 2 Testa alla mobila plattformar som din mäklare har tillgängligt. Steg 3 Om du inte är nöjd med mäklarnas plattformar, prova några av de andra plattformarna som nämns ovan. Du kan bestämma att du vill byta mäklare om du hittar en bra mobil plattform. Steg 4 Om du inte är nöjd med Forex mobila handelsplattformar i allmänhet, ladda ner Splashtop eller TeamViewer och försök använda fjärrskrivbordet Personligen tycker jag att det här är den bästa lösningen för de flesta, men det har nackdelar. Steg 5 Om fjärrskrivbordet inte passar din Behöver du titta på att köpa en Windows 8-tablet. Jag hoppas du hittade den här artikeln användbar Om du har några frågor eller förslag, skicka mig en Tweet eller ett meddelande på Google. Forex4noobs All Rights Reserved. Trading Platforms. High Risk Investeringsvarning Handel med utländsk valuta och eller kontrakter för marginalskillnader medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Det finns möjlighet att uppnå en förlust som överstiger din Deponerade medel Innan du bestämmer dig för att handla med FXCM: s produkter bör du noggrant överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med handel med marginaler. FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till din Mål, ekonomisk situation eller behov Innehållet på denna webbplats kan inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd från en separat finansiell rådgivare. Klicka här för att läsa full riskvarning. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD är ett verksamhetsdotterbolag inom FXCM-koncernen gemensamt, FXCM-koncernen Alla referenser på denna sida till FXCM hänvisar till FXCM G Roup. Forex Capital Markets Limited är auktoriserad och reglerad i Storbritannien av Financial Conduct Authority Registreringsnummer 217689.Tax Treatment Den brittiska skattebehandlingen av dina finansiella vadslagningsaktiviteter beror på dina individuella omständigheter och kan komma att förändras i framtiden, eller Kan skilja sig från i andra jurisdiktioner. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alla rättigheter förbehållna. Nordiska Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8: e våningen, London EC3R 6AD Företaget är inbyggt i England Wales nr 04072877 med säte som ovan. Vi använder cookies för att förbättra prestanda Och funktionaliteten på vår webbplats, vilket i slutändan förbättrar din webbläsarupplevelse Genom att fortsätta att bläddra på den här sidan godkänner du användningen av cookies. Du kan ändra dina cookieinställningar när som helst. Läs mer. Din webbläsare är föråldrad. Välj den bästa valutahandeln Plattform. Reputering frågor Trade Forex med en etablerad, respekterad marknadsförare för bästa trading experience. There är ingen op Portunity utan risk men risk måste hanteras och i valutariktet är detta särskilt sant. För att välja den bästa forexplattformen för att uppfylla dina handelsmål är det ett antal attribut du borde söka på en plattform. Användarvänlighet och Tillgänglighet, verktyg för att hjälpa till med grundläggande och teknisk analys av valutor och den växande valutamarknaden och snäva valutaspridningar är alla viktiga. Dessutom är det viktigt att se till att den marknadsaktör du väljer är reglerad och kompatibel. Fungerar inte på ett öppet sätt sätter inte ditt bästa först Forexmarknaden expanderar snabbt, eftersom investerare ser till att säkra valuta - och inflationsrisker och att söka ett alternativ till aktie - och räntemarknaden. Handel med en etablerad, välrenommerad marknadsförare är kritisk För att säkerställa att dina pengar är säkert deponerade. Som en investerare, och innan du lägger dina hårdförtjänta pengar på linjen, ta dig tid att undersöka vad du R alternativ är verkligen förstår din risk tolerans samt de avgörande skillnaderna mellan Forex trading plattformar. OANDA har erkänts med många utmärkelser bedöms av branschpartners och kunder. Bara i 2012 blev vi utnämnda till bästa Forex Broker på Forex Magnates Summit och vi var Tilldelades den bästa globala Forex Broker vid de prestigefyllda 2012 International Business Times Trading Awards. Ultra-tight spreads. OANDA erbjuder konkurrenskraftiga spridningar på 90 valutapar Våra spreads publiceras i realtid på vår prisbelönta fxTrade-plattform för 100 procent synlighet i Kostnaden för trading. Best Mobile Trading Platforms. With den teknik som finns där ute idag, söker de flesta valutahandlare inte bara den bästa onlineexportmäklaren att handla med på sin dator, men också vilken mäklare har den bästa mobila handelsplattformen så att de Kan handla on-the-go Någon med en smartphone, kan handla forex oavsett var de är med bekvämligheten av mobila handelsplattformar. Ersättare som vi har listat nedan erbjuder alla en mobil handelsplattform som går utöver en handlarebehov Med dessa plattformar kan du komma åt handelsverktyg och uppdateringar samt ha möjlighet att göra exekverbara affärer direkt från din smartphone Det här är var Till ny ålder av Forex trading är headed. Not bara gör alla dessa mäklare erbjuder en utmärkt mobil handelsplattform, de också säkerställa säkerheten för varje och en av deras handlare Varje av de mäklare som listas här har varit betrodd i många år Och upprätthålla ett starkt online rykte i hela Forex industry. Trading på en mobil plattform. Mobile Forex Trading har blivit en av de mest populära sakerna i Forex marknaden idag av många olika skäl Den största orsaken till att så många människor vänder sig till Forex handel med En mobilenhet är på grund av bekvämligheten Eftersom så många människor nu dagar är alltid på språng, tillåter det dem att göra affärer oavsett var de är. Dagens samhälle handlar allt om att ha det nu och inte behöva vänta på någonting. Det var det som var meningen med mobila handelsplattformar. Forexmäklare ville se till att de kunde ta med sin Forex trading plattform till människor när de ville ha det och eftersom de Vet att de flesta alla har en smart telefon, en mobil plattform var den perfekta lösningen. Nu istället för att människor bara kan handla aktierna via sina mobiltelefoner, kan de nu också göra forexhandel. Det har varit något som bara har Ökad populariteten för Forex marknaden och det fortsätter att förbättra som tekniken fortsätter att förbättra Det finns verkligen ingen att säga vad som kan komma next. These Forex mäklare insåg att inte alla har alltid tid att sitta ner på sin dator och börja handel De ville ha För att vara säker på att oavsett vad du gjorde, oavsett om du reser, ut på middag eller bara ligger i sängen, skulle du alltid kunna göra den stora handeln för mycket handel R kände som om de inte var på sin dator hela tiden de kanske saknar en stor möjlighet. När tekniken fortsätter att utvecklas fortsätter de mobila handelsplattformarna att bli bättre De har blivit mycket användarvänliga och har utvecklats för att springa mycket snabbare Även med en telefon som också har Wi-Fi, behöver du inte oroa dig för att förlora tjänsten under en tid då du kanske gör en viktig handel. Mobil Forex Trading är något som bara kommer att fortsätta att bli större eftersom folk vill ha vad som är Bekvämt för dem De vill inte behöva spendera timmar framför sin dator när de kan ta sina telefoner vart de än går och alltid ha möjlighet att göra en handel oavsett vad de kan göra. 2017 Alla rättigheter reserverade.

Comments

Popular Posts